Preču atgriešana

Ja vēlaties atgriezt preces, jūs varat atteikties no līguma 14 dienu laikā no preču saņemšanas dienas, nenorādot iemeslu.

Jūs varat arī atteikties no līguma pirms preču piegādes.

Kā es varu atgriezt preces?

Jūs varat atteikties no līguma rakstiski vai pa e-pastu. Jūs varat izmantot mūsu veidlapu, lai atgrieztu preces.

Nosūtiet preces uz mūsu adresi AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovākija. Sūtījumi, kas nosūtīti ar pēcmaksu, netiks pieņemti.

Kāda ir maksājuma atmaksāšanas procedūra?

Mēs atmaksāsim jūsu samaksu, ieskaitot piegādes izmaksas un citus maksājumus, ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Mēs atmaksāsim jūsu maksājumu tādā pašā veidā, kādā jūs samaksājāt par pasūtījumu. Ja vēlaties, lai maksājumu atmaksā uz jūsu bankas kontu, atteikuma veidlapā norādiet sava konta numuru.

Ja esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav vislētākais parastais piegādes veids, dārgākā piegādes veida papildu izmaksas netiks atmaksātas.

Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pircējs ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos un bojājumiem.

Kad nav iespējams atteikties no līguma?

Atteikšanās no līguma, nenorādot iemeslu, nav iespējama, ja esat iegādājies preces kā uzņēmums.

Tāpat nav iespējams atkāpties no līguma, kura priekšmets ir:

  • pielāgotu preču piegāde;
  • tādu preču piegāde, kas ātri bojājas;
  • preču, kas iesaiņotas aizsargiepakojumā, piegāde, ja aizsargiepakojums pēc piegādes ir bojāts.

Preču apmaiņa

Tehnisku iemeslu dēļ mēs nevaram apmainīt preces pēc piegādes. Ja prece jau ir piegādāta un jūs vēlaties citu preci, jums ir jāizveido jauns pasūtījums. Atgriežot nevēlamu preci, lūdzu, ievērojiet to pašu procedūru, kas attiecas uz atteikšanos no līguma.

Reklamācija

Vai piegādātajām precēm ir ražošanas defekts vai defekts ir izpaudies 24 mēnešu garantijas laikā? Jūs varat iesniegt sūdzību par preci.

Kā es varu sūdzēties par precēm?

Sūdzību (tiesības saskaņā ar atbildību par defektiem) varat iesniegt rakstiski vai pa e-pastu.

Nosūtiet preces uz mūsu adresi AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovākija. Sūtījumi, kas nosūtīti ar pēcmaksu, netiks pieņemti.

Kāds ir sūdzību iesniegšanas process?

Ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc preču saņemšanas jūsu sūdzība tiks izskatīta, visbiežāk aizstājot preces vai atmaksājot preču pirkuma cenu..

Citas sūdzības izskatīšanas iespējas ir: laboto preču nodošana, samērīgas atlaides samaksa no preču cenas, rakstisks uzaicinājums pārņemt sūdzības izpildi vai pamatots sūdzības noraidījums.

Kas sedz sūdzības izmaksas?

Preču piegādes izmaksas saistībā ar sūdzību sedz pircējs. Atzītas sūdzības gadījumā ar sūdzību saistītos izdevumus sedz pārdevējs, samaksātā pasta nauda jums tiks atmaksāta pēc tam, kad sūdzība būs nokārtota.